tragus piercing <3

♥HAllOJ
idag har jag inte gjort så mkt :) vakna upp med min kära pojkvänn sen har vi i stort sätt bara legat o sovit och badat :P

har är lite tårta vi åt :)



Här kommer lite bilder från igår :) det var skit kul bara det att det började regna lite :|





jag och jimmie :)

vi hyrde District 9
inte o rekomentera :P den var inte så bra

NU har jag iallfall åkt o köpt Djurgårdens glace med laktric smak :) ♥
FY FAN VAD GÖÖÖTT :D
nu ska vi göra hamburgare och äta :) ha en underbar dag :) PÖZ



Kommentarer
Rebecca

Tååååårta :D

och sen lite mer av usch ;)

Haha! Vi får ta massor med bilder imorgon sen :D

2010-07-07 @ 16:00:50
URL: http://rebeccamelander.blogg.se/
Christopher Tomten Ripén

Tårt galningar ^^



haha shysst att ni typ precis missade regnet igår xD



Ne District 9 är inte bra :S såg den förut och inte igen.



Hoppas att det är varmt i gömmaren då nu när ni ska bada ;)

2010-07-07 @ 18:27:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0