Keso & Avocado



TJO:)
idag har jag o jimmie inte gjort nåt speciellt men vi gjorde åtminstonde ett tappert förasök att köpa glass i huddinge centrum, men glassmaskinen hade gått sönder så det gick tydligen inte:P

jag köpte avocado och keso och åt istället :blush:


jimmie langar onda blicken och spelar wow :)<3


muums <3



läste i kissies blogg om att hon tydligehn äter det har hela dagarna :S som bantningsmedel.

jaja tjoflöj ikväll ska jag till Michi o grilla med danne och jimmie :)
kommer bilder från det imorgon :D



Kommentarer
Christopher Tomten Ripén

Hej va roligt att du har börjat med bloggande :)



mycket jobb att få upp den eller? xD och haha kul att ni ska grilla när det regnar :P ha det så trevligt ;)

2010-07-06 @ 18:40:27
Tove

haha aa jo det var e del jobb ;)

äh slut klGA nu det gick juh bra :)

2010-07-06 @ 23:54:58
URL: http://toveholmberg.blogg.se/
Rebecca

Och jag ska ju hjälpa dig sen ;)hihi.

Hahahaha ser ut som om Jimmie tänker hoppa på dig för att du stör i hans spelande HAH XD

2010-07-07 @ 11:46:12
URL: http://rebeccamelander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0